Badanie HRowe – pokolenie Y i Z

Czy znasz C(Z)Y ?

W mediach często widzimy nagłówki _Plaga młodych leniwych. Żyją na koszt rodziców; Młodzi, zdolni i leniwi…; Leniwi, nieodpowiedzialni, lekko zadufani? Jacy są młodzi Polacy? _Czy na pewno osoby wkraczające na rynek pracy bądź zaczynające swoją karierę są roszczeniowe i wiele oczekują nie mając nic wartościowego do zaoferowania pracodawcy? A może brakuje im odpowiedniej motywacji do pracy?

Co wiemy o pokoleniu Y i C? –        Pokolenie Y urodziło się w latach 1980-1989, pokolenie C po 1990 roku –        Nazwa Pokolenie C pochodzi od przymiotników charakteryzujących je: connect, communicate, change – podłączeni, skomunikowani, dostosowujący się do zmian –        Lubią krótkie informacje, wzbogacone infografiką, dłuższy tekst powoduje znużenie, zmęczenie –        Pokolenie Y i C słucha głównie muzyki przez Internet, a potem dzieli się nią przez portale społecznościowe ze swoimi przyjaciółmi –        Młodzi ludzie spędzają średnio 2,5 godziny dziennie na Facebooku –        Są „wielozadaniowi” – potrafią bardzo szybko przestawiać się z jednej czynności na kolejną

Czego chcemy się dowiedzieć od przedstawicieli pokolenia Y i C? –        Jak oceniają swoich pracodawców? –        Co jest dla nich ważne? –        Za co cenią pracodawcę? –        W jaki sposób chcą się rozwijać? –        Co motywuje ich do działania? –        Kto jest dla nich autorytetem?

Weź udział w badaniu. Daj się poznać, wypełnij ankietę: www.goo.gl/forms/TREn0D8AJ6

mailingCzy znasz C(Z)Y ?

W mediach często widzimy nagłówki _Plaga młodych leniwych. Żyją na koszt rodziców; Młodzi, zdolni i leniwi…; Leniwi, nieodpowiedzialni, lekko zadufani? Jacy są młodzi Polacy? _Czy na pewno osoby wkraczające na rynek pracy bądź zaczynające swoją karierę są roszczeniowe i wiele oczekują nie mając nic wartościowego do zaoferowania pracodawcy? A może brakuje im odpowiedniej motywacji do pracy?

Co wiemy o pokoleniu Y i C? –        Pokolenie Y urodziło się w latach 1980-1989, pokolenie C po 1990 roku –        Nazwa Pokolenie C pochodzi od przymiotników charakteryzujących je: connect, communicate, change – podłączeni, skomunikowani, dostosowujący się do zmian –        Lubią krótkie informacje, wzbogacone infografiką, dłuższy tekst powoduje znużenie, zmęczenie –        Pokolenie Y i C słucha głównie muzyki przez Internet, a potem dzieli się nią przez portale społecznościowe ze swoimi przyjaciółmi –        Młodzi ludzie spędzają średnio 2,5 godziny dziennie na Facebooku –        Są „wielozadaniowi” – potrafią bardzo szybko przestawiać się z jednej czynności na kolejną

Czego chcemy się dowiedzieć od przedstawicieli pokolenia Y i C? –        Jak oceniają swoich pracodawców? –        Co jest dla nich ważne? –        Za co cenią pracodawcę? –        W jaki sposób chcą się rozwijać? –        Co motywuje ich do działania? –        Kto jest dla nich autorytetem?

Weź udział w badaniu. Daj się poznać, wypełnij ankietę: www.goo.gl/forms/TREn0D8AJ6

mailing