Krysia Pazio

Do AIESEC zaaplikowałam z ciekawości. Chciałam sprawdzić, czy to co reklamują na standach, to rzeczywiście prawda. Okazało się, że tak. Od samego początku mojej przygody w AIESEC działałam w obszarze Marketing. Idąc na studia nie spodziewałam się, że będę mieć okazję,  zdobyć na uczelni ekonomicznej doświadczenie z planowania kampanii marketingowych, czy zarządzania facebookiem.

W moim pierwszym projekcie, poprzez zaplanowaną promocję udało mi się zebrać ponad 150 aplikacji na kurs językowy. Jednak poza marketingowymi  umiejętnościami, nauczyłam się pracować  w zespole pod presją czasu oraz poznałam 5 fantastycznych praktykantów z Kolumbii, Tunezji, Kanady, Wenezueli i Ukrainy, którzy prowadzili te warsztaty językowe. Te kilka miesięcy spędziłam w przyjemnej atmosferze ze wspaniałymi ludźmi, którzy tworzyli cały team.

Obecnie odpowiadam w naszej organizacji za wszystkie kampanie promocyjne, zarządzam naszym fanpagem, a jestem dopiero na drugim roku studiów. Jest to dla mnie niesamowite doświadczenie, bo nie dość , że nauczyłam się przez ten rok wielu rzeczy, to poznałam ludzi, z którymi będę związana na pewno również po studiach.